Főoldal
Üzenetek
3.osztály
4.osztály
5.osztály
6.osztály
7.osztály
8.osztály
Gyakorló feladatok
Hasznos oldalak
Oktatóprogramok
Játékok
Iskola honlap
Informatika szakkör



15-óra

Imagine Logo


 

1. Teknősbéka mozgatása
  • Előre: ha az utasítás után megadunk egy paramétert (pl.: Előre 100) akkor a teknősbéka előre megy annyi egységet, amennyit megadtunk!

    előre_mennyit    ? e_20   A teki előre mozdul 20 egységet

  • Képernyőtörlés: A teki visszakerül a kiindulópontba, a képernyő közepére!

    képernyőtörlés: törölkép

  • Hátra: ha az utasítás után megadunk egy paramétert (pl.: Hátra 100) akkor a teknősbéka hátra megy (tolat) annyi egységet, amennyit megadtunk! (a teknősbéka feje ugyanúgy előre néz)

    hátra_mennyit   ?h_20   A teki hátra mozdul 20 egységet

  • Balra: ha az utasítás után megadunk egy paramétert (pl.: Balra 90) akkor a teknősbéka balra fordul annyi fokot, amennyit megadtunk! (a teknősbéka feje az adott irányba fog nézni)

    balra_mennyit   ?b_90    Balra fordultam egy negyedet.

  • Jobbra: ha az utasítás után megadunk egy paramétert (pl.: Jobbra 90) akkor a teknősbéka jobbra fordul annyi fokot, amennyit megadtunk! (a teknősbéka feje az adott irányba fog nézni)

    jobbra_mennyit   ?j_90    Jobbra fordultam egy negyedet.

 

2. Játék (Labirintusból való kitalálás)

Labirintus letöltése: labirintus.imp